20 Aralık 2019 Cuma

Evde Manikür Nasıl Yapılır?

Herkese merhaba! Ellerimizi güzel gösteren detaylardan biri tırnaklarımızın şekli ve bakımı. Gecenin bir yarısı bile evde kendi imkanlarımızla yalnızca iki alet kullanarak manikür yapmamız mümkün. Ben manikür için herhangi bir markadan törpü ve tırnak eti pensi kullanıyorum. 
Birkaç dakika suyun içinde beklettiğim parmaklarımı kuruladıktan sonra pens yardımıyla etlerini geriye doğru itiyorum geriye doğru itme işlemini hafifçe yukarı doğru yapıyorum. Daha sonra en köşe kısmından başlayarak pensi hiç kaldırmadan kesmeye başlıyorum. Burada en önemli detayın elimizi kaldırmadan kesmek olduğunu öğrenmiştim bir uzmandan. Ardından tırnaklarımı törpüleyerek tırnak ve et bakım yağı ile nemlendiriyorum ve yağı iyice emmesini bekliyorum. Ben evde kendi yaptığım tırnak bakım yağını kullanıyorum vazelin de kullanılabilir bunun için. Oldukça etkili buluyorum. Son olarak tırnaklarımız ojeye uygun hale geliyor. Mutlu günler ☺️


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder