5 Aralık 2018 Çarşamba

Keçeden Kalemlik ve Anahtarlık ♡

Herkese merhaba! Yepyeni bir hobi edindim. Keçeden günlük hayatımda kullanabileceğim bir şeyler yapmak istedim internette bu iki fikre denk geldim, uygulamak istedim. İlk uygulamamda üzerinde tavşan figürü bulunan bir kalemlik denedim^^ tavşanı kendim hazırladım diye söylememe gerek yok zannedersem yamuk olmasından belli:) bu tamamen keçenin kalın olmasından kaynaklandı yeni başlayanlar için ince keçe tavsiye etmek istiyorum o yüzden nacizanevi. Çizdim kestim diktim hepsi bu kadar :)
Baykuş anahtarlık için içini pamukla doldurarak şirin bir görünüm oluşturmaya çalıştım burada dikişten ziyade yapıştırma ile işlemleri tamamladım. Daha sağlıklı olması açısından dikiş kullanılması iyi olur tabi ama benim gibi üşenenler böyle yapıyor:) İlk deneyimlerim olduğundan mıdır bilemiyorum ben iki çalışmayı da çok sevdim çok severek kullanıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder